TANKTOPP

Den härliga lov veckan som man längtat till hela tiden från och med att sommarlovet var slut har nu passerat. Det har gått så himla snabbt och jag har inte hunnit göra något! Det känns väldigt hemskt! Jag har umgåtts med ett fåtal kompisar, lovet började ju med att vi var i stan köpte ett antal grejer, bilder kommer väl någon gång,hehe.
Jag har varit dålig på att blogga så visst jag ska bli bättre med det. Ska skriva upp det som nyårs löfte. I kväll blir det mys med film hemma hos cissi, jag har gått utan smink hela dagen så jag pallar inte sminka mig.
Jag och morsan var i stan igår, jag beställde en iPhone inne på telia så jag hoppas kunna åka och hämta den någon gång i veckan.
Nu ska jag äta middag och sedan bär det av till C.
ciao

Kommentarer
Postat av: cissi

Nu var jasmine duktig!;)<3

2009-10-31 @ 17:45:08
URL: http://bycissi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0